Diensten

PRS Finance is sinds 2006 actief in de administratieve dienstverlening. Wij werken in een klein kantoor waardoor er geen overhead kosten berekent hoeft te worden aan de klant. Het bijhouden van uw eigen boeken kan vervelend en een tijdrovende klus zijn. Laat ons helpen! Onze toegewijde en goed opgeleide professionals kunnen al uw dagelijkse, wekelijkse en maandelijkse boekhoud- en boekhoudbehoeften beheren.

 

De dienstverlening van PRS Finance bestaan
uit de volgende werkzaamheden:- Financiële administratie- Fiscale advisering

– Bedrijfsadministratie

– Salarisadministratie en personeelsadvisering

– Begeleiding

– Interim management

– Belasting aangiftes

– Jaarrekening

Het verzorgen van diverse belastingaangiftes waaronder:

*Omzetbelasting

*Inkomstenbelasting

*Loonbelasting

-ZZP-Pakket

-Professionele logo ontwerpen


Administratie is voor vele ondernemers vaak een tijdrovende bezigheid. Het is vaak een wirwar van fiscale wetten en boekhoudkundige regels. Echter administratie is wel nodig om een juiste inzicht te krijgen in de cijfers van de onderneming en het helpt ook bij de invulling van de inkomstenbelasting aangifte. Als ondernemer kun je het zelf doen wat vaak veel tijd kost of uitbesteden wat vaak weer kostbaar is. Wij denken dat wij voor u een goede oplossing kunnen bieden , mede omdat wij werken met ons eigen systeem en een zeer persoonlijke service bieden waardoor wij u ook beter begrijpen en een beter inzicht hebben in uw onderneming. Deze oplossing is vaak ook veel goedkoper dan bij conventionele administratiekantoren.Als ondernemer maar ook als particulier bent u altijd welkom om in een vrijblijvend gesprek eens te praten over de eventuele mogelijkheden voor uw onderneming. Wij gaan dus net dat stapje verder dan het alleen doen van de financiële administratie en de diverse aangiftes.